31 DES

Compromís amb la innovació i la qualitat

Deyse considera la qualitat, juntament amb la innovació i la responsabilitat social, factors claus i estratègics que aporten valor i milloren els serveis que gestiona la companyia i que incideixen de manera transversalen totes i cadascunes de les àrees i activitats de l’empresa. Per això s’ha dotat d’un sistema de gestió de qualitat amb procediments, instruccions i eines amb l’objectiu d’aconseguir els objectius fixats en matèria de qualitat.

Deyse manifesta el compromís amb la qualitat, complint l’objectiu de crear un model de gestió orientat al client per satisfer lesseves necessitats i expectatives d’una manera eficaç i eficient. Per a lacompanyia, la gestió de la qualitat és un element clau en l’estratègia empresarial.

El nostre compromís amb la innovació ens ha portat a desenvolupar un model de gestió propi de serveis de neteja Deyse Cleaning Excellence i de gestió integral Deyse Facility Services amb el propòsit d|optimitzar costos dels nostres clients. Desenvolupant sistemes de gestió de la informació que ens permeten estar informats en temps real als nostres gestors i als nostres clients.

US DE COOKIES. A Deyse utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i per motius funcionals i estadístics. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració o obtenir més informació aquí