1.- QUI ÉS EL RESPONSABLE DEL TRACTAMENT DE LES SEVES DADES?
- Denominació social: LIMPIEZAS DEYSE, S.L.
- CIF: B-08383085
- Adreça postal: Carrer de Lleida, 1, 08242 Manresa (Barcelona)
- Telèfon: +34 902 104 607
- Correu electrònic del Delegat de Protecció de Dades: rgpd-deyse@deyse.cat
2.- AMB QUINA FINALITAT I SOBRE QUINA BASE LEGAL TRACTEM LES SEVES DADES PERSONALS?
Les dades recollides a través del lloc web seran tractades amb la finalitat de gestionar la sol·licitud realitzada a través del lloc web, ja sigui mitjançant el formulari de contacte o per mitjà d’una sol·licitud per correu electrònic. La base legal per a aquest tractament és el seu consentiment exprés, que s’entendrà atorgat quan realitzi l’enviament d’aquest formulari amb les seves dades o es comuniqui amb nosaltres per correu electrònic.
Els consentiments atorgats podran ser revocats en qualsevol moment per part de l’Usuari, si bé en aquest cas no es podrà donar tràmit a la consulta o qüestió plantejada.
Addicionalment, podrem tractar les seves dades per a l’enviament de comunicacions a través de qualsevol canal, incloent-hi mitjans electrònics, que poden contenir informació comercial sobre productes, serveis, ofertes i promocions relacionats amb les activitats desenvolupades per l’empresa. La base legal per a aquest tractament és el seu consentiment exprés, que serà atorgat en cas de marcar la casella habilitada a aquest efecte.
3.- QUINES CATEGORIES DE DADES TRACTEM?
Tenint en compte les diferents finalitats i els tractaments realitzats des del Lloc Web i els canals de contacte especificats en aquest, es podran tractar les següents categories de dades personals:
- Dades identificatives i de contacte: nom i cognoms, correu electrònic i telèfon.
- Dades de detalls d’ocupació: empresa en la qual presta els seus serveis i dades de contacte corporatives.
- Dades de localització: àrea geogràfica.
- Dades de navegació: IP, comportament al Lloc Web.
- Altres dades facilitades directament per l’usuari en les comunicacions que mantingui a través dels canals habilitats a aquest efecte.
Preguem encaridament a l’Usuari que no faciliti cap dada sensible ni de tercers a través de cap dels canals habilitats en aquest lloc web, com ara el correu electrònic habilitat per exercir drets de protecció de dades o l’apartat “Comentaris” del formulari de contacte.
4.- QUANT DE TEMPS CONSERVEM LES SEVES DADES?
Els terminis de conservació de les seves dades es determinen d’acord amb el compliment de la legislació vigent, reglaments i exigències normatives aplicables i, en tot cas, durant el temps necessari per atendre les sol·licituds i/o consultes dels Usuaris.
5.- A QUI COMUNIQUEM LES SEVES DADES?
De manera general, les seves dades no seran comunicades a tercers, excepte en casos en què es derivi d’una obligació legal.
Els proveïdors que presten serveis (allotjament, plataformes, programari) podran accedir a les seves dades per dur a terme l’Encàrrec de Tractament. Com a norma, els seus servidors han d’estar ubicats a l’Espai Econòmic Europeu i, en cas contrari, sempre ens assegurem que aquests proveïdors estiguin ubicats en països amb un nivell de protecció adequat o ofereixin garanties de compliment de la normativa europea en matèria de protecció de dades, i en particular, el RGPD.
A més, l’informem que la nostra empresa té presència en diversos mitjans o xarxes socials, com Facebook, Twitter, YouTube o Linkedin. Al nostre web, trobarà enllaços als nostres perfils corporatius en aquestes xarxes socials. En fer clic en aquests enllaços, serà redirigit a entorns externs al nostre web.
Li recomanem que conegui les polítiques de privacitat d’aquests mitjans o xarxes socials per evitar compartir informació no desitjada. Disposa de configuracions de privacitat i gestió del compte a les xarxes socials per gestionar les preferències de privacitat, identitat, publicitat i altres aspectes relacionats.
6.- COM ES PROTEGEIXEN LES SEVES DADES PERSONALS?
Ens comprometem a mantenir segures les seves dades personals, adoptant totes les precaucions raonables per fer-ho. Implementem totes les mesures organitzatives i tècniques necessàries d’acord amb la normativa vigent per protegir-les contra qualsevol accés no autoritzat, modificació, divulgació, pèrdua o destrucció. Exigim i imposem contractualment als proveïdors de serveis el mateix nivell de seguretat.
7.- COM POT EXERCIR ELS SEUS DRETS?
Pot sol·licitar confirmació sobre si les seves dades personals estan sent tractades i, en cas afirmatiu, accedir-hi. També pot sol·licitar la rectificació de les dades inexactes o, si escau, sol·licitar la seva supressió quan, entre altres motius, les dades ja no siguin necessàries per a les finalitats per a les quals es van recopilar.
En determinades circumstàncies, és possible sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades, i en aquest cas únicament les conservarem per a l’exercici d’accions o la defensa de reclamacions.
Finalment, quan sigui procedent, podrà exercir el dret de portabilitat per obtenir les dades en format electrònic o que es transmetin a una altra entitat.
Per exercir els drets esmentats, haurà d’adreçar un escrit al Delegat de Protecció de Dades a l’adreça de correu electrònic indicada a l’encapçalament d’aquesta política.
En cas que l’exercici dels drets es realitzi a través d’un mitjà no registrat prèviament a la nostra base de dades (per exemple, des d’una adreça de correu electrònic diferent de la que va proporcionar inicialment) i hi hagi dubtes raonables sobre la identitat del titular, serà necessari acreditar-la mitjançant un mecanisme legalment vàlid.
Per ajudar-nos a processar la seva sol·licitud, li preguem que indiqui a l’assumpte “Exercici de Drets Usuaris Web Protecció de Dades”.
Finalment, l’informem que si considera que un fet pot constituir un incompliment de la normativa aplicable en matèria de protecció de dades, pot adreçar-se al Delegat de Protecció de Dades mitjançant el mitjà anteriorment indicat, sense perjudici del seu dret a presentar una reclamació davant l’Agència Espanyola de Protecció de Dades a l’adreça C/ Jorge Juan, 6, 28001 – Madrid o a través de la seva seu electrònica, en cas que consideri que s’han vulnerat els drets que li són reconeguts per la normativa aplicable en protecció de dades.